Ghost Of The Posts

Friday 16 November 2012

Can You Crack The CODE??

Andai kita ada peluang untuk bertemu sekali lagi,walaupun tipis aku tetap akan cuba

ku hanya untuk mu walaupun dunia ini hanya sementara,aku akan tetap merindui mu

bercinta??kita tidak akan bercinta tetapi kita mengasihi diri dan orang yang kita sayang

lagi satu peluang aku pinta,adakah kau akan memberikannya??

suatu masa nanti,aku akan memberitahu isi hatiku yang menjadi pendorong kejayaan

hari ini,esok,lusa aku akan mendoakan kejayaan,kebahagiaan untuk kau...

nanti,kalau aku dah bersedia aku harap kau terima la aku,tetapi cinta tiada paksaan...


...........................................................................................................................................................

just take my heart when you go....i don't need it anymore....i always love you but you too hard to hold just my heart when you go....-XPAND YOUR IMAGINATION

BOTH IS THE BEST SINGER!! YOU SHOULD LISTEN!!

No comments:

Post a Comment