Ghost Of The Posts

Friday 20 July 2012

Silent Hill:The Requiem Of Najwa Latif....


As'salamualaikum semua....first of all,selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak....but...aku tengah fikir sekarang pasal mimpi yang aku hadapi khamis malam waktu aku tidur....aku mimpi aku jumpa Najwa Latif,hahaha memang korang tergelak atau perli aku,pasal korang fikir aku minat Najwa Latif,sebenarnya.....Tak....pasal lagu muka buku tu ada something wrong ngan lirik dia...so itu tak bermaksud aku anti-najwa...bukan....walaupun muka dia comel....kena hati-hati atau Ambil Risiko because it's too good to be true....but...kembali kepada mimpi yang aku cakap tu...first part mimpi yang aku ingat,aku tengah sembang seseorang(not sure siapa) tapi tempat bertemu macam dalam rumah tapi tak pasti....but first aku jumpa dia....(dalam mimpi la) dia datang dari belakang dan dia buat surprise kat belakang aku dan aku suka,jadi aku bersembang dengan dia,bergelak ketawa,ceria, dan part aku paling ganjil dan aneh...iaitu aku ada kamera tapi tak berani amik gambar dengan dia tak tau kenapa....keluarga dia ada tapi tak bagi ke,aku malu ke,aku segan nak amik gambar sama ke,...entah aku pun tak tau tapi aper yang aku tau,ada satu part aku pergi mana entah biler aku return dia dah takde aku check keluar,kereta dia ada dan tengah reverse keluar,then aku keluar kejar kereta tu sambil menjerit"Najwa,Najwa,Najwa,Najwa,Najwa,Najwa"berulang-ulang kali sampai aku tak larat aku stop kejap ada orang jerit "Najwa"...tapi aku tak amik peduli apa yang aku tahu aku sambung kejar kereta Najwa sebab Nak Bergambar Dengan Najwa Latif....She's One Of A Kind yao! but then mimpi aku stop camtu je.....pasal pagi subuh kena mandi pergi sekolah dan fikir balik ada mimpi yang aku lalui tu cuma mainan minda ke,atau ada hikmah disebalik mimpi tu,....tetapi biasanya aku mimpi,ada yang betul-betul berlaku dalam hidup aku contohnya aku pernah masuk explore race dan kalau fikir balik memang aku dah mimpi camtu....bukan sekali berlaku je....banyak kali mimpi jadi kenyataan,dan banyak persoalan aku nak jawab tapi tiada jawapan....

1)kenapa aku mimpi pasal Najwa Latif?

2)Kenapa aku malu nak bergambar dengan Najwa?

3)dalam seumur hidup aku tak pernah kejar orang hanya untuk bergambar je....?

4)macam mana aku boleh bersembang dengan Najwa?

p/s:andai kata kalau ini betul-betul jadi kenyataan i'll be ready....Yelah UNTUK DIA...HEY...
MACAM MANA NAJWA LATIF BOLEH TEGUR AKU SEDANGKAN ADA  2.6 JUTA RAKYAT MALAYSIA YANG GILAKAN KAT DIA,DAN DIA BOLEH PILIH AKU??TERBAIK!!

1 comment:

  1. The thing is... x payahlah nk fikir pasal keanihan mimpi kita... Ika pon pernah jgk... sampai skarang ingat lagi... tp yang jadi kenyataan ade jgk... kalau difikirkan bslik bagus jgk mimpi jd kenyataan.... tapi sesetangah mimpi ada maksud tersendiri... hmmm entahlah

    ReplyDelete