Ghost Of The Posts

Sunday, 26 February 2012

terfikir dan berani...(based on true story)

pernah tak kau terfikir yang sebenarnya dunia ni terlalu gelap untuk bercahaya??
tapi bagi orang positif dia tetap akan bercahaya walaupun dia hanya seorang sahaja...

pernah tak kau tertanya-tanya apa perbezaan sahabat dan menaruh hati kepada seseorang??
kalau orang positif dia akan beritahu pada waktu yang betul dan niat yang betul....

pernah tak kau terpinga-pinga apa itu berani??
kata orang positif aku akan cuba beranikan diri tak kira terima aku atau tidak...aku tetap berdoa kepada ALLAH S.W.T untuk kau menjadi cahaya aku...

KEPADA D**** kau hadir dalam hidup pada tahun 2011 kau membuat aku bersemangat untuk KELUARGA AKU,AGAMA AKU,DAN KAU....

Aku akan beranikan diri untuk kau....aku akan doakan untuk kau....aku akan melindungi kau....dan aku harap kau terima aku.....

No comments:

Post a Comment